Nå nytt i vente…

Nu har æ blogga nån måneder.  85 posta blogga all in all.  Og sikkert 40 kladder ligganes til modning.  Æ mollkose mæ når æ sitt å klimpre på tastaturet.  Det e skøy, hjelpe mæ å bearbeide det æ har opplevd, ja det gir mæ glede!   Men alt har ei tid, og  nu tenke æ det tiden e moden for å gå et steg vidre.

Igjen så hoppe æ inn i nå som æ ikke ane ka vil bringe. Både for mæ, og for dæ som leser.  For ei tid tilbake søkte æ om å få publisere bloggen min på blogg.no.  Å koffer gjøre det liksom?  Det e jo rett og slett fordi æ kan nå ut til flere.  En gylden mulighet til å få flere lesere.

Siden blogg.no e en gratis portal, betyr det at når æ blir publisert der, så vil det komme reklame på sida mi.  Selvfølgelig skal dem å leve av nåkka.  Det meste vi omgir oss med e fylt med reklame.  Tv, fjesboka, butikkan postkassa osv.  Æ kommer ikke til å tjene på det, anna enn at æ kanskje får flere lesere til bloggen min.  I alle fall i første omgang.

Reklamen som poppe opp kan æ ikke styre.  Men innholdet i mine blogga vil være det samme.  Alt fra hverdagslige trivialiteter til mer alvorlige ting. Æ må ærlig talt si æ har litt noia, litt angst og klump i magen.  Et større publikum e ikke ensbetydende med at det bare blir bra.  Det blir helt sikkert flere kommentara på det æ skrive.   Kanskje nån haters?  Nån nett troll?  Mulig det ikke blir store forandringa fra korsen det e nu.  Akkurat det gjenstår å se.

Æ sir som ho Pippi.  Det har æ ikke gjort før, så det klare æ sikkert!  Å skulle æ ikke klare det, well så e det bedre å ha prøvd å feila enn ikke prøvd i det hele tatt!

Håper at akkurat du vil fortsette å lese bloggen min, selv om det vil være reklame på sida mi 🙂

To be continued 😉

Klæm fra mæ

 

 

1 kommentar
    1. Så spennende? jeg vil selfølgelig følge deg videre, og heier på deg? veldig bra at du kan få flere følgere, for du tar opp temaer og utfordringer som utrolig mange har, og du er bare såå utrolig flink til å sette ord på ting? du har hjulpet meg masse med å forstå meg selv om min situasjon på det du skriver. Du har satt ord på ting som jeg selv synes er vanskelig å sette ord på? MASSE lykke til, og jeg gleder meg til å følge deg videre? STOR klæm fra mæ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg